יום א', א’ בכסלו תשע”ח

לינה ונהג ישראלי שם: יחזקאל נחמיה דואר אלקטרוני: תאריך: 2006-11-06 מתוך: אירופה / רומניה / בוקרשט - לינה ואירוח תוכן הטיפ: אני ואשתי חזרנו ב- 29/10/06 מטיול שורשים ברומניה. אני חייב לציין, כי הטיפים המפורסמים באתר עזרו לי מאד בתכנון הטיול. את הטיול התחלתי בבוקרשט, שם שכרתי דירה מדורון זאת בהתבסס על המלצות הגולשים באתר. הדירה ממוקמת במרכז בוקרשט, דירה קטנה ומקסימה מאובזרת בכל מה שצריך, המחיר זול בהשוואה למחירי בתי המלון בבוקרשט. מאחר ורציתי לבקר בעיר הולדתי דורוחוי הנמצאת כ- 500 ק``מ מבוקרשט, יצרתי קשר עם בחור בשם אובידיו (גם אליו הגעתי ע``פ המלצת הגולשים). אובידיו בחור מקסים, ישראלי לשעבר המתגורר ברומניה ודובר עברית שוטפת.ביחד עם אובידיו יצאנו לטיול בין ארבעה ימים לעיר הולדתי, בדרך עצרנו בערים נוספות כמו סינאיה, בראשוב, יאסי. אובידיו עזר לי בכל מה שקשור להוצאת תעודת לידה, הוא פשוט מדריך נהדר ושווה ליצור איתו קשר אפילו כדי להתייעץ בנושאים שונים כמו דירות להשכרה, בתי מלון, טיולים,נדל``ן וכל דבר אחר, הוא מוכן לעזור! לסיום, מזג האויר היה מצויין ומאד נהנו רומניה מקסימה. אובידיו נהג/מדריך ומשכיר דירות טל` נייד 004.0721.336.149 אי מייל rental.studio@gmail.com דורון השכרת דירות טל` נייד 052-6525519 www.atlas.lx.ro. מחפשים מידע נוסף? בואו להתיעץ עם מומחי פורום אירופה הדפסת טיפ כולל תגובות הדפסת טיפ הוספת תגובה תגובות גולשים: המלצה לנהג מצויין אני ואשתי נסענו לבוקרשט לסוף שבוע וחזרנו ב- 06/11/2006. יצרנו קשר עם נהג בשם אובידיו שמדבר עברית ונסענו איתו לבקר בסיניה ובברשוב. ירד שלג והיה טיול מהמם.ממליץ בחום על המדריך/נהג טל.00-40-748-818183 אילן סלע - 13:54, 07/11/06 - ISELA@IAI.CO.IL